Produkty

Aktualności

nieWinny weekend

Ostatni weekend spędziliśmy bardzo aktywnie :) wraz z naszymi klientami rozpoczęliśmy świętowanie dni Zielonej Góry, czyli słynne WINOBRANIE.

Spotkanie rozpoczęliśmy w piątek uroczystą kolacją. Rozmów i śmiechu było co niemiara.. no jeszcze, gdyby tylko polska drużyna w piłce nożnej wygrała ten mecz…no ale trudno!  Mimo przegranej my bawiliśmy się świetnie!

W sobotę rano szybka pobudka, śniadanie i zbiórka przed hotelem. Kierunek podróży zielonogórskie winnice. Wesoły autokar zwarty i gotowy!

Pierwszym naszym punktem podróży był „Winny Dworek”. To magiczne miejsce otulone pięknem natury z dala od miasta. Tu mieliśmy okazję skosztować regionalnych win oraz poznać historię tego malowniczego miejsca. Następnie udaliśmy się do niewielkiej, rodzinnej winnicy „ Pod Lipą”. Oczywiście nie obyło się bez degustacji win. Co do wyboru tego najlepszego smaku zdania były podzielone! ;) Pamiątki zakupione więc wyruszyliśmy dalej, tym razem w kierunku pobliskiej rzeki. Tam dla naszych super gości zaplanowaliśmy rejs galarami po Odrze. Drodzy klienci następnym razem obiecujemy, że postaramy się o ładniejszą pogodę J chodź ta nie przeszkadzała nam w niczym…prawda? Po rejsie wróciliśmy do hotelu. Szybka regeneracja obiad i wyjścia na miasto. Rynek był nasz!!

<-zdjecia 2-4->

<-zdjecia 5-6->

Serdecznie dziękujemy wszystkim gościom za obecność.